Thijsoft biedt de volgende diensten aan:
• De levering van hardware (computers, notebooks, tablet, servers)
• Het onderhoud van servers, netwerken, computersystemen en alle randapparatuur, inclusief mobiele devices
• De levering van printers en supplies
• De installatie en levering van VOIP telefonie diensten
• Een eigen technische dienst voor reparatie van niet werkende systemen en hardware
• Een eigen helpdesk
• Consultancy op ICT vlak
• Netwerk installatie en advisering
• Verbindingen (adsl, vdsl, glas etc.)
• ICT Outsourcing
Het onderscheidend vermogen
Het onderscheidende vermogen van Thijsoft zit niet in het type producten en diensten die zij leveren, maar in de manier waarop zij hun klanten bedienen: ondernemers in de regio ervaren dat bij Thijsoft het belang van de mkb’er voorop staat. Dat komt doordat de onderstaande vijf actiepunten in de dienstverlening zijn verweven.
Prettig contact
Waardevolle informatie, een luisterend oor, een goed gesprek of een verrassing. In ieder contactmoment ervaart de klant één of meerdere van deze aspecten. Zo’n contactmoment kan zowel online als face-to-face plaatsvinden.
Wij verdiepen ons in de klant
Onze professionals duiken als ware speurneuzen in de organisatie om het bedrijf te begrijpen- van de werkvloer tot aan de directie. Wij zorgen ervoor dat wij 100% helder hebben wat de echte klantvraag is en wat de vraag achter de vraag is. Wij denken altijd met de klant mee.
Korte lijnen: van A tot Z
Wij zijn van A tot Z betrokken: van installatie tot nazorg. Onze taak is volbracht als alles naar volle tevredenheid van de klant werkt. Gedurende dit hele proces zijn er korte lijnen: onze professionals houden rechtstreeks contact met de klant
Verantwoordelijk
Onze insteek is om samen met de verschillende softwareleveranciers te komen tot de beste dienstverlening voor de klant. Op verzoek van de klant sturen wij dit in z’n geheel aan.
Beloften écht waarmaken
Bij Thijsoft handelen wij congruent. Wij geven onze eerlijke en objectieve mening. Wij komen met (innovatieve) ICT oplossingen waar onze klant zelf niet aan zou hebben gedacht of waarvan hij/zij (nog) niet wist dat ze bestonden. Onze tarieven zijn fair en altijd goed onderbouwd. Bij Thijsoft maken wij klantbeloften écht waar.
”
Onze klanten waarderen het prettige contact, dat wij ons in hen verdiepen, dat wij van A tot Z erbij zijn, onze verantwoordelijkheid nemen en beloften écht waarmaken. Voor ons zijn deze acties niet meer dan normaal, voor de klant zijn ze de kers op de taart. Door steeds waarde toe te voegen aan onze dienstverlening, zonder er (direct) iets voor te vragen, verstevigen wij onze relatie met de klant.
Wat is het resultaat van de dienstverlening?
ICT oplossingen in het belang van de klant; de insteek van Thijsoft is een emotionele relatie met de klant op te bouwen. Terwijl de meeste marketing en zakelijke beslissingen voortkomen vanuit het ratio, draait het bij ons om zakendoen met gevoel. Wij blijven investeren in een goede vertrouwensrelatie met de klant. Hierbij staan kennis delen en meedenken met de klant centraal.
Het resultaat van deze manier van werken is:
1.Klanten voelen zich thuis bij Thijsoft: ondanks dat wij een extern bedrijf zijn, worden onze medewerkers als collega’s gezien.
2.De klantloyaliteit is hoog: klanten zien ons als een innovatieve sparringpartner en komen keer op keer bij ons terug voor het inwinnen van ICT advies én (kostenbesparende) ICT oplossingen.
3.Klanten geven Thijsoft een centrale rol in het ICT proces van de organisatie: Na enige tijd samengewerkt te hebben, is het vertrouwen in Thijsoft groot en worden steeds meer ICT gerelateerde zaken in onze handen gelegd. Hierdoor fungeren wij vaak als een spil tussen de diverse fabrikanten op ICT gebied.
4.Op ICT gebied loopt het vlekkeloos in de werkomgeving van de klant: Thijsoft heeft de diverse clouddiensten samengebracht in een goed beveiligde en goed gemanagede omgeving. Hierdoor wordt er prettig gewerkt in de organisatie.
De merkwaarden
Vooruit- en meedenkend
Waar staat jouw organisatie nu en waar wil je naartoe groeien? Thijsoft richt ICT processen zo in dat jij een stevige fundering hebt waarop je de komende jaren kunt bouwen. Wij zijn de betrokken ICT sparringpartner voor mkb’ers in de regio Twente.
Korte lijnen
Wij houden van korte lijnen, live contact en elkaar ‘in het echt’ ontmoeten. Zeker als het om complexe ICT zaken gaat. Onderling vertrouwen is essentieel voor een soepele samenwerking. Het vertrouwen groeit naarmate wij goed contact met elkaar onderhouden.
Transparant
Jouw belang is ons belang. Daarom hoef je bij Thijsoft niet zelf te ontdekken welke ICT oplossing het beste bij jou past. Wij zijn proactief en open over de diverse mogelijkheden.
Behoudend progressief
Voor mkb’ers volgt Thijsoft de nieuwste trends, ontwikkelingen en gebruikerservaringen op ICT gebied. Wij introduceren nieuwe producten wanneer die zich in de markt hebben bewezen én direct bijdragen aan het succes van jouw organisatie. Zo begeleiden wij jou naar dé nieuwe innovatieve wereld.